Voxline oferă servicii complete de suport pentru campanii promoţionale, atât cu operatori umani cât şi prin intermediul aplicaţiilor complexe IVR (Interactive Voice Response). Se utilizează numere cu taxare diferenţiată disponibile în reţele de telefonie mobilă şi fixă: tarif normal, numere verzi, numere cu suprataxare. În cazul campaniilor promoţionale, Voxline oferă logistica integrală privind contactarea câştigătorilor, validarea acestora şi livrarea premiilor.

De forma 0-800 xxxx , Numerele Verzi funcționează pe baza unui principiu de taxare inversă (costurile apelurilor sunt facturate către compania sau instituția care a optat pentru un astfel de număr).

Mai multe informații despre acest serviciu, puteți accesa numarverde.ro.

Pentru că ne place să oferim soluții la orice idee, Voxline Communication vă pune la dispoziție:

  • numerele gratuite - 080
  • Numere cu taxare normala - 031
  • Numere cu suprataxa - 090

Atât numerele verzi cât și numerele cu suprataxă sunt disponibile în rețeaua fixă și în principalele rețele mobile. Tarifele la numerele cu suprataxă variază între 0,5 Euro și 1,5 Euro. Detalii suplimentare puteți afla de la specialiștii Voxline.

Voxline Communication oferă servicii de interconectare directă în vederea terminării apelurilor la puncte fixe, în măsura în care solicitările sunt rezonabile și fezabile dpdv. tehnic, asigurând preluarea apelurilor de la punctul de interconectare cu rețeaua Beneficiarului sau cu o altă rețea publică de comunicații electronice interconectată atât cu rețeaua Voxline cât și cu rețeaua Beneficiarului și terminarea acestora la orice număr național activ în rețeaua Voxline, atunci când aceasta este posibilă dpdv tehnic. Pentru acest serviciu se facturează numai timpul de conversație pentru apelurile care au fost stabilite și la care s-a răspuns. Timpul de conversație începe cu semnalul de răspuns și se încheie cu primul semnal de eliberare a liniei generat fie de partea care a inițiat apelul, fie de partea apelată.

Adresa comutatorului unde se realizează interconectarea: NX Data, Bdul. Dimitrie Pompei Nr. 8, București

Locația in care se realizează interconectarea: NX Data, Bdul. Dimitrie Pompei Nr. 8, București

Tarife:

  • tarif terminare apeluri în reţeaua Voxline Communication:
    • de la 1 martie 2012 - 0.0082€/minut
    • de la 1 iulie 2012 - 0.0067€/minut
  • deschidere nou Punct de Acces (POA) - 450 €/POA
  • instalare nou POA 1 port 2 Mbps - 450 €/2 Mbps
  • chirie port de acces (POA) - 75 €/POA/2 Mbps
  • reconfigurare/reorganizare/dezinstalare POA - 200 €/POA
  • taxa activare linie închiriată pe distanța <50 km - 1100 €/2 Mbps
  • taxa de instalare/dezinstalare/reconfigurare port 2 Mbps 350 €/2 Mbps
  • abonament linie închiriată pe distanță scurtă <50 km - 450 €/2 Mbps/lună
  • abonament linie închiriată pe distanță lungă >50 km - 20 €/2 Mbps/Km/lună
  • abonament linie închiriată pentru interconectarea în locații terţe (centre de colocare) - 300 €/2 Mbps/lună

IVR sau Interactive Voice Response presupune rutarea unui apel în funcție de opțiunile alese prin intermediul tastaturii telefonului. Apelantul este informat prin mesaje robot asupra opțiunilor disponibile, iar în anumite cazuri poate fi redirecționat către un operator uman.

Apelurile pot fi redirecționate în funcție de:

  • ora la care sunt erfectuate
  • locație
  • unități de timp

Serviciul de IVR poate fi utilizat pentru: voturi&sondaje, servicii informative, concursuri, chat, voice mail. Accesul acestora se efectuează cu numere normale sau scurte (short number) pe orice tip de tarifare: gratuită, normală sau premium.

Detalii suplimentare despre serviciul IVR puteți afla de la specialistii Voxline.

Callcenter este un serviciu în care factorul uman și tehnologia formează un întreg pentru a asigura satisfacția clienților.

Reprezintă un prim pas către personalizarea relației dintre companie și client, întrucât call center-ul oferă asistența completă pentru obținerea feed-back-ului necesar realizării și susținerii unui dialog eficient între companie și client.

Începând cu anul 2000, Voxline este unul dintre primii furnizori privați de soluții Call Center pe numere verzi din România, atât pe infrastructura Romtelecom cât și în rețelele mobile. Serviciul Voxline este un serviciu premium, iar mai multe informații puteți afla de la specialiștii Voxline.

Voxline asigură managementul bazelor de date în campaniile specializate și pune la dispoziția clienților săi baze de date pentru trimiteri de sms-uri/e-mail-uri sub forma de închiriere sau vânzare.

Criteriile principale după care pot fi targetate bazele de date pot fi:

  • vârsta
  • sex
  • localitate/zona geografică
  • persoane fizice sau juridice
  • numele abonatului

La cerere, bazele de date pot fi targetate și după alte criterii, mai multe detalii puteți afla de la specialistii Voxline.

Premii obținute

  • Best MobiSite
  • Best MobiSite
  • Premiu Google Romania si IAB Romania
  • Locul I - Mobile Awards
  • Locul II - Mobile Awards
  • Locul III - Mobile Awards

Resurse

Mobilemarketer Facebook

Call Center

Voxline oferă servicii complete de suport pentru campanii promoţionale, atât cu operatori umani cât şi prin intermediul aplicaţiilor complexe IVR (Interactive Voice Response). Se utilizează numere cu taxare diferenţiată disponibile în reţele de telefonie mobilă şi fixă: tarif normal, numere verzi, numere cu suprataxare. În cazul campaniilor promoţionale, Voxline oferă logistica integrală privind contactarea câştigătorilor, validarea acestora şi livrarea premiilor.

Close